Během čtyřdenního hudebního festivalu Colours of Ostrava se vyčepovalo přibližně 301 000 piv. Velký zájem byl o Radegast Ratar, který byl ve festivalové pivní nabídce poprvé na čepu. Pivo se čepovalo ze 300 výčepních kohoutů na 35 výčepních místech. „Od návštěvníků jsme měli skvělou zpětnou vazbu na kvalitu čepovaného piva i na to, že nemuseli čekat v dlouhých frontách,“ uvádí Josef Jalůvka, manažer značky Radegast.
Téměř neustále bylo plno v novém Radegast Pubu. „Návštěvníci festivalu si v Radegast Pubu užívali, mimo skvěle načepované pivo ve skle, také jeho stylovou atmosféru v prostorech muzea. Měli zájem o speciální kolekci oblečení k projektu s názvem Šetřím vodu, piju Radegast, včetně tetování s tímto motivem a v hojném počtu se účastnili školy čepování,“ popisuje Josef Jalůvka.
Pod vedením nošovických sládků a zkušených výčepních probíhala během celého festivalu škola čepování, kterou si užily stovky návštěvníků. Zájem vzbudila i speciální instalace „Šetřím vodu, piju Radegast“, která mapuje úsilí Radegastu v šetrném přístupu k vodě.
Pivovar Radegast zajišťuje pestrou pivní nabídku a pivní servis na festivalu Colours of Ostrava od roku 2013.