„Zákaznické centrum je nyní modernější, s přímým vstupem z ulice a s pohodlnou čekací zónou pro klienty. Deset konzultantů v nových prostorách obslouží až 3 500 zákazníků měsíčně,“ uvedla Slavěna Summerfield, manažerka odboru Zákaznická centra.
V nových prostorách mohou lidé vyřešit smlouvy na odběr elektřiny a plynu nebo si nechat poradit, jak řešit platbu zvýšených záloh nebo ročního vyúčtování. Zákaznické centrum je otevřené od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 17:00, v pátek od 8:00 do 16:00. Schůzku je možné si předem rezervovat on-line na konkrétní dobu.
Areál na Nádražní 32 je posledním zákaznickým centrem ČEZ v Moravskoslezském kraji, které prošlo modernizací. Ta už dříve proběhla v Opavě, Novém Jičíně, Frýdku-Místku a Karviné.